Contact Info / Websites

Recent Movie Reviews


The SC2 Reporter: Zerg The SC2 Reporter: Zerg

Rated 4 / 5 stars

Haha, at last!

I'm glad you decided to continue this series - especially with your Starcraft 2 foreshadowing.

That being said, I expect better from the Terran and Protoss eps, some of the jokes were very predictable. I still enjoyed it though.



DbzMGoku VS Vegeta DbzMGoku VS Vegeta

Rated 2.5 / 5 stars

Ehhh, the animation is decent but...

In the future if you're attempting something that's actually good, try to have better pacing in your action and more camera movements. Also don't fall victim to the LP/DBZ stereotype from the early 2000s.

Lastly, and I can't stress this enough, the dialogue needs to be better. I understand it was sort of a plot less animation so I'll let it go but surely with the effort that went into the animation you can do better.


People find this review helpful!

Bronies Bronies

Rated 4 / 5 stars

Haha, bronies.

I have lots of brony friends that I'm sure can appreciate this flash cartoon, Spazkid.


Recent Game Reviews


Jetpack Jerome Jetpack Jerome

Rated 4 / 5 stars

The name alone is lol worthy

Simple, funny, and addictive. JETPACK JEROME!



Upgrade Complete 2 Upgrade Complete 2

Rated 5 / 5 stars

More of the same is good.

Egoraptor was a great addition as well, and each upgrade was more annoyingly insignificant yet important. I mean, scroll speed, jeez. And when I came across the 'heart rate' upgrade I turned down my speakers. Yeah, I've been on this site long enough, you ain't fooling me.

Great job.



Tuper Tario Tros. Tuper Tario Tros.

Rated 4.5 / 5 stars

Amazing idea!

Granted, it couldve used more features, like a difficulty setting, to make it go faster. But the very idea of combining 2 of the greatest games of all time into something that works is brilliant. A sequel would be great.


People find this review helpful!

Recent Audio Reviews


SplitPersonality - Voices (NG) SplitPersonality - Voices (NG)

Rated 5 / 5 stars

Great for any high tension situation...

Very fast paced beat. I like how it transition from drums and a deep beat to a more uplifting syth in the middle.

10/10


Nav responds:

Thanks! :D


Vocal Tetris Vocal Tetris

Rated 4 / 5 stars

Kinda reminds me of Rugrats...

...but with tetris!! And thats not a bad thing. Unique indeed.


People find this review helpful!

ParagonX9 - Chaoz Devotion ParagonX9 - Chaoz Devotion

Rated 5 / 5 stars

Music like this....

Is just perfect for those action scenes. But I'm probably not the 1st to say that:/